Сплата та доставка

 

Інтернет магазин Natalka.ua здійснює продаж в`язаних виробів. Пріймає замовлення на вироблення светрів, шапок під Власним брендом одягу.

Сплата

Сплата замовлення

Для проживаючих в Україні:

  •           -    безготівкова передоплата на розрахунковий рахунок Приватбанку

        -    сплата на розрахунковий рахунок Приватбанку 

Важливо!

При сплаті на рахунок Приватбанку враховуйте комісію за переказ - 1%.

Сплата за замовлення здійснюється після виставлення рахунку.

Зверніть увагу! У зв'язку із нестабільним курсом валют, при кінцевому розрахунку, ціни на товар можуть бути змінені, згідно діючого на момент 

Доставка

Доставка замовлення здійснюється:

-Новою поштою

-Укрпоштою 

-Кур`єром до дверей

-Самовивіз

Інші варіанти

 

Якщо ви надаєте перевагу іншій транспортній компанії, що здійснює свою діяльність на території України, просимо вказати зручний для Вас варіант. Ми обговоримо це в телефонному режимі.

Сплата за послуги транспортної компанії і страхування замовлення здійснюється замовником згідно тарифів перевізника. 

Увага! Перевірку доставленного замовлення на предмет цілісності упаковки ми рекомендуємо здійснювати безпосередньо у відділенні обраної служби доставки. При наявності зовнішніх пошкоджень пакування, вимагайте від працівників транспортної служби задокументувати цей факт!

 

Повернення та обмін товару

  • Фірма “Наталка” здійснює повернення та обмін товару у відповідності із діючим законодавством України.

  • Повернення товару належної і неналежної якості можливий протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. 

  • Зворотна доставка товару здійснюється по телефонній домовленості і заповненого бланку повернення/обміну товару.

  • Якщо при отриманні товару неналежної якості - виявлений виробничий брак, отриманий неповний комплект виробів або невідповідність замовленному асортименту, про це необхідно повідомити відправника. В цьому випадку повернення/обмін товару здійснюється за рахунок фірми.

  • Якщо повертається товар належної якості і асортименту по іншим причинам (не підійшов колір, фасон і таке ін.), то видатки за додаткову пересилку несе покупець, попередньо повідомивши продавця.

  • Гроші за оплачений товар повертаються безготівковим способом замовнику на карту упродовж 3-х робочих днів. Замовник повинен надати своє ПІБ та реквізити карти в бланку повернення/обміну товару. Реквізити повинні відповідати первинній оплаті.

  • Переконливе прохання: дані при поверненні товару повинні відповідати заявленим ПІБ при відправці товару, пересилку товару від іншого імені і адреси не здійснювати.

  • На даний час повернення/обмін товару здійснюється посередництвом перевізника Нова пошта і Укрпошта.

  • Обмін/повернення передбачають товарний вид виробів із збереженням упаковки та бірок. Під товарним видом розуміється відсутність слідів експлуатації (потертостей, плям, характерного запаху, і т.д.)

  • У випадку відправки товару без попереднього листа із бланком та узгодження із менеджером такий обмін/повернення розглядатися не буде.