Сплата замовлення
Для проживаючих в Україні:
- безготівкова передоплата на розрахунковий рахунок Приватбанку
- сплата на розрахунковий рахунок Приватбанку
Важливо!
При сплаті на рахунок Приватбанку враховуйте комісію за переказ - 1%.
Сплата за замовлення здійснюється після виставлення рахунку.
Зверніть увагу! У зв'язку із нестабільним курсом валют, при кінцевому розрахунку, ціни на товар можуть бути змінені, згідно діючого на момент
Доставка
Доставка замовлення здійснюється:
-Новою поштою
-Укрпоштою
-Кур`єром до дверей
-Самовивіз
Інші варіанти
Якщо ви надаєте перевагу іншій транспортній компанії, що здійснює свою діяльність на території України, просимо вказати зручний для Вас варіант. Ми обговоримо це в телефонному режимі.
Сплата за послуги транспортної компанії і страхування замовлення здійснюється замовником згідно тарифів перевізника.
Увага! Перевірку доставленного замовлення на предмет цілісності упаковки ми рекомендуємо здійснювати безпосередньо у відділенні обраної служби доставки. При наявності зовнішніх пошкоджень пакування, вимагайте від працівників транспортної служби задокументувати цей факт!
Повернення та обмін товару
Фірма “Наталка” здійснює повернення та обмін товару у відповідності із діючим законодавством України.
Повернення товару належної і неналежної якості можливий протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Зворотна доставка товару здійснюється по телефонній домовленості і заповненого бланку повернення/обміну товару.
Якщо при отриманні товару неналежної якості - виявлений виробничий брак, отриманий неповний комплект виробів або невідповідність замовленному асортименту, про це необхідно повідомити відправника. В цьому випадку повернення/обмін товару здійснюється за рахунок фірми.
Якщо повертається товар належної якості і асортименту по іншим причинам (не підійшов колір, фасон і таке ін.), то видатки за додаткову пересилку несе покупець, попередньо повідомивши продавця.
Гроші за оплачений товар повертаються безготівковим способом замовнику на карту упродовж 3-х робочих днів. Замовник повинен надати своє ПІБ та реквізити карти в бланку повернення/обміну товару. Реквізити повинні відповідати первинній оплаті.
Переконливе прохання: дані при поверненні товару повинні відповідати заявленим ПІБ при відправці товару, пересилку товару від іншого імені і адреси не здійснювати.
На даний час повернення/обмін товару здійснюється посередництвом перевізника Нова пошта і Укрпошта.
Обмін/повернення передбачають товарний вид виробів із збереженням упаковки та бірок. Під товарним видом розуміється відсутність слідів експлуатації (потертостей, плям, характерного запаху, і т.д.)
У випадку відправки товару без попереднього листа із бланком та узгодження із менеджером такий обмін/повернення розглядатися не буде.